ICAL je standard pro výměnu kalendářových dat, který nabízí možnost propojení více kanálů. Díky napojení jsou tak rezervace ze všech prodejních kanálů synchronizovány a nehrozí tedy riziko overbookingu. Dostupnost se tedy synchronizuje na všech místech, kde prodáváte své služby (např. Slevomat, AirbnB, Booking.com a další). |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce a jak to funguje?
Pokud již využíváte možnosti prodeje přes Slevomat a zároveň na jiných kanálech, které mají možnost propojení pomocí iCal, ale zatím nemáte oba produkty propojené, obraťte se na svého obchodního zástupce Slevomatu. |
- Partner a kanál (Slevomat) souhlasí se spoluprácí a propojením přes Termino se zapnutím ICAL |
Více URL linků pro import pokojů:
Bohužel jako Slevomat neumožňujeme v Termínu vložení více import linků pro jednotlivý pokoj, umíme vložení pouze jednoho URL linku. Existují např. ale služby, které umí z několika iCal linku vytvořit jeden, který je následně možno vložit k nám do Termina. " |
1) Zákazník žádá o storno rezervace
2) Zákazník chce změnit termín pobytu
3) Zákazník chce změnit typ pokoje
4) Co dělat, když mi přijde email o nové rezervaci/změně/stornu?
5) Co dělat, když chci přidat nový typ pokoje/samotný pokoj do prodeje? |