Správně nastavená nabídka je klíčem k úspěšnému prodeji. Zákazníci ocení přehlednost, férové podmínky i kvalitní vizuální prezentaci. Na co si dát pozor?
V jednoduchosti je síla
Nabídka by měla být vždy jasně srozumitelná na první pohled. Když zákazník nemusí přemýšlet nad zbytečnými komplikacemi, nakoupí snáze a rychleji. musí být dostupný ceník na IG, FB nebo webu
S tím souvisí i počet a nastavení variant. Optimální jsou 2–3 jednoduše nastavené varianty, větší počet už může být matoucí a zákazníka spíše odradí. Jako výchozí zvolte základní variantu a až poté přidávejte rozšířené verze.
Jak získat spokojeného zákazníka?
-
Do akce vybírejte to nejlepší ze svojí nabídky. Na osvědčené služby a atraktivní novinky nalákáte víc zákazníků než na doprodej či testovací verze.
-
Sleva neznamená nižší kvalitu služby. Přistupujte k zákazníkovi stejně, jako kdyby zaplatil plnou cenu. Opačný přístup zákazník pozná a může se odrazit v recenzi.
-
Popis akce musí odpovídat realitě. Uveďte přesně, co má zákazník očekávat, a to splňte. I drobnost, kterou nedodáte (např. chybějící welcome drink), může ovlivnit hodnocení.
-
Vyhněte se skrytým poplatkům. Případné příplatky uveďte vždy transparentně a srozumitelně. Také váš aktuální ceník musí být snadno k nalezení na vašem webu, Instagramu nebo Facebooku.
Služba musí být dostupná
Využití nabídky omezujte jen v nejnutnějších případech. Příliš krátká časová platnost voucherů, omezené možnosti jejich uplatnění (např. středa až pátek od 14 do 17 h), komplikace při rezervaci nebo složité podmínky využití snižují prodeje i spokojenost zákazníka. Udělejte nabídku co nejdostupnější.
Jaká je optimální platnost voucherů dle typu nabídky? U lokálních služeb doporučujeme 3–5 měsíců, u ubytování 6–12 měsíců a u zboží 3–10 měsíců.
Dbejte na kvalitu prezentace
Kvalitní autentické fotografie zvýší u zákazníka důvěru ve vaše služby. K nabídce dodejte minimálně 4–6 kvalitních fotek ve formátu na šířku (2000 × 1000 px), dobře nasvícené a bez textových překryvů. Fotky na výšku nejsou v prezentaci na našem webu použitelné.
Důvěřujte našim expertům a dejte na doporučení vašeho obchodního zástupce. Naše návrhy na úpravy vychází z ověřených dat a dlouhodobých zkušeností s vydařenými akcemi.
Těšíme se na spolupráci a přejeme hodně úspěšných nabídek.