Jak vytvořit nabídku, která se dobře prodává?

Správně nastavená nabídka je klíčem k úspěšnému prodeji. Zákazníci ocení přehlednost, férové podmínky i kvalitní vizuální prezentaci. Na co si dát pozor?

V jednoduchosti je síla

Nabídka by měla být vždy jasně srozumitelná na první pohled. Když zákazník nemusí přemýšlet nad zbytečnými komplikacemi, nakoupí snáze a rychleji. musí být dostupný ceník na IG, FB nebo webu

S tím souvisí i počet a nastavení variant. Optimální jsou 2–3 jednoduše nastavené varianty, větší počet už může být matoucí a zákazníka spíše odradí. Jako výchozí zvolte základní variantu a až poté přidávejte rozšířené verze.

Jak získat spokojeného zákazníka?

  1. Do akce vybírejte to nejlepší ze svojí nabídky. Na osvědčené služby a atraktivní novinky nalákáte víc zákazníků než na doprodej či testovací verze.

  2. Sleva neznamená nižší kvalitu služby. Přistupujte k zákazníkovi stejně, jako kdyby zaplatil plnou cenu. Opačný přístup zákazník pozná a může se odrazit v recenzi.

  3. Popis akce musí odpovídat realitě. Uveďte přesně, co má zákazník očekávat, a to splňte. I drobnost, kterou nedodáte (např. chybějící welcome drink), může ovlivnit hodnocení.

  4. Vyhněte se skrytým poplatkům. Případné příplatky uveďte vždy transparentně a srozumitelně. Také váš aktuální ceník musí být snadno k nalezení na vašem webu, Instagramu nebo Facebooku.

Služba musí být dostupná

Využití nabídky omezujte jen v nejnutnějších případech. Příliš krátká časová platnost voucherů, omezené možnosti jejich uplatnění (např. středa až pátek od 14 do 17 h), komplikace při rezervaci nebo složité podmínky využití snižují prodeje i spokojenost zákazníka. Udělejte nabídku co nejdostupnější.

Jaká je optimální platnost voucherů dle typu nabídky? U lokálních služeb doporučujeme 3–5 měsíců, u ubytování 6–12 měsíců a u zboží 3–10 měsíců.

Dbejte na kvalitu prezentace

Kvalitní autentické fotografie zvýší u zákazníka důvěru ve vaše služby. K nabídce dodejte minimálně 4–6 kvalitních fotek ve formátu na šířku (2000 × 1000 px), dobře nasvícené a bez textových překryvů. Fotky na výšku nejsou v prezentaci na našem webu použitelné.

Důvěřujte našim expertům a dejte na doporučení vašeho obchodního zástupce. Naše návrhy na úpravy vychází z ověřených dat a dlouhodobých zkušeností s vydařenými akcemi.

Těšíme se na spolupráci a přejeme hodně úspěšných nabídek. 

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru